Κυπαρίσσι, Λογκανίκος, Βεργαδέικα, Φουντέικα, Άγ. Κωνσταντίνος (Ρεγκόζενα), Αγόριανη, Γεωργίτσι, Αλευρού, Καστόρειο (Καστανιά), Λουσίνα, Ντεμήρου (Κάστωρ), Καστρί, Νέα Λιβερά, Σερβέικα, Bορδόνια (Λόπεση, Παπαδιάνικα, Επάνω Χώρα, Σουλήνα, Κάμπος, Όραχος), Καραβάς, [Σελλασία, Κονιδίτσα], Παρδάλι, Πελλάνα, Περβόλια
Με αυτή την καταπληκτική θέα του Ταϋγέτου μεγαλώσαμε στον τόπο μας ...από μικρά παιδιά

..κατά παράφραση του κόμικ "Asterix & Ovelix: "Σε ένα χωριό της Λακωνίας δυο ανυπότακτοι χωριάτες είπαν να φτιάξουν το δικό τους μπλογκάδικο"
Βασικά θέματα ...με μια ματιά:
Αναρτήσεις:

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

1.3. Παρα...ευρώτιος

 Η κατασκευή της καινούριας οδού από το Λεύκτρο της Μεγαλόπολης προς Σπάρτη, συνολικού μήκους 47 χλμ., καλά κρατεί...
 Οι εργασίες, ως γνωστόν, συνεχίζονται κανονικά, ενώ είναι επιβεβαιωμένο ότι θα υπάρχει Σ.Ε.Α. (Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών) στον κόμβο προς το χωριό μας, την Πελλάνα, αλλά και σταθμός διοδίων λίγο πιο πριν, έξω από τον Λογκανίκο. Φανταστείτε ότι, όταν ολοκληρωθεί πλήρως το έργο το 2012, η διαδρομή από Τρίπολη προς Σπάρτη θα καλύπτεται σε μισή ώρα..
  Ανάμεσα στις πρακτικές που ακολουθεί η ανάδοχος τεχνική εταιρεία είναι, όπως μάθαμε, και η εξής: επιλέγουν, κατάλληλα, εκείνα τα σημεία της διαδρομής που μπορούν να συνδυαστούν υψομετρικά και ταυτόχρονα οικονομικά, δηλαδή: ισοπεδώνουν π.χ. ένα λόφο που συναντούν, αλλά το χώμα του μεταφέρεται για να καλύψει παρακάτω ένα κοίλωμα του εδάφους!
 Από την άλλη πλευρά, πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται για το ποια είναι τελικά η χρησιμότητα της καινούριας παράκαμψης που ολοκληρώθηκε στον Πάρνωνα, λίγο πριν τη Σελλασία, με κατεύθυνση προς τη Σπάρτη (πρόσφατα μάλιστα παρουσίασε σοβαρές καθιζήσεις σε ένα τμήμα της και διεκόπη η κυκλοφορία μέσω αυτής! Δείτε το σχετικό βίντεο από το σταθμό Ελλάδαtv στο youtube κάνοντας κλικ εδώ). Η διαδρομή, όμως, αυτή ανήκει στη γνωστή οδό που προέρχεται από την Τρίπολη μέσω του Πάρνωνα και, όπως όλοι γνωρίζουμε, σε λίγο καιρό δεν θα αποτελεί πλέον τη βασική οδό προς τη Σπάρτη, αφού, όπως είπαμε ανωτέρω, κατασκευάζεται από δυτικά η νέα μεγάλη οδός μέσω του κάμπου μας... Αν κάποιος, πάντως, αναρωτιέται γιατί υπάρχουν τόσα τούνελ σε αυτή τη σύντομη διαδρομή, και μάλιστα με τόσο μικρή ποσότητα εδάφους από πάνω τους, νομίζω ότι η λογική είναι η εξής: πώς δημιουργήθηκαν σκόπιμα, σύμφωνα με τη νέα αντίληψη για την προστασία της φύσης, δηλ. για να μην διακόπτουν τη φυσική οδό που είχαν τα διάφορα ζώα της περιοχής από το βουνό προς την κοιλάδα και αντιστρόφως.
Πελλ. Α

Υ.Γ. Τελικά, χρειάστηκε να έρθει το Πάσχα του 2016, για να δούμε ...Ανάσταση και να ανοίξει επιτέλους ο δρόμος μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: